Documente necesare pentru radiere firma
Daca aveti o firma, SRL si doriti sa o inchideti e bine de stiut:
Pentru radiere firma, radiere SRL aveti nevoie in primul rand ca actele societatii si declaratiile lunare, trimestriale sau anuale trebuiesc sa fie la zi si raportate catre ANAF sau oricare alte autoritati carora ati avut obligatia de raportar pe durata functionarii societatii, pentru ca numai astfel veti putea obtine Certificatul de atestare fiscala pentru radiere firma, radiere SRL curat si pe 0 de la ANAF, certificat fara de care nu se va putea trece la faza de radiere firma, radiere SRL.
Deci pentru radiere firma, radiere SRL aveti nevoie de urmatoarele documente:
- Hotararea asociatului unic/asociatilor prin care se decide radierea firmei
- Certificatul de inregistrare al societatii
- Certificatul/tele constatatoare anexe la certificatul de inregistrare al societatii
- Bilantul de lichidare al societatii
- Certificatul de atestare fiscala pentru radiere firma, radiere societate
Durata si cost radiere societate, radiere SRL
Durata pentru radiere societate este de 2 sau 3 luni si se opereaza in 2 faze:
- In prima faza se depune spre publicare in Monitorul Oficial decizia de radiere societate
- In cea de a doua faza, dupa publicarea in Monitorul Oficial se depune din nou hotararea pentru radiere societate cu restul de documente